Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”
Кафедра САПР
Прості операції над об’єктами
Методичні вказівки
до лабораторної роботи № 3 з курсу:
“Системи автоматизації конструкторського проектування”
для студентів спеціальності 7.080402
“Інформаційні технології проектування””
1. Мета роботи
Придбання знань та навичок по виконанню простих операцій над об'єктами
2. Теоретичні відомості
Простими операціями перетворення об’єктів вважають – пересування, повертання та масштабування об’єктів. Перед застосуванням перетворення слід виділити потрібні об’єкт.
Дублювання об'єктів i типи дубікатів - кoпії, зразки та екземпляри.
Дублювання застосовується практично до всього 3D Studio MAX. Дублікат є терміном загального призначення, який використовується для опису операції створення копії, екземпляру чи посилання. Більшість об׳єктів , таких як геометрія, модифікатори , контролери, можна скопіювати і створити їх екземпляри. Можна здійснити посилання об'єктів сцени, подібних до камер, джерел світла і геометрії.
Поняття копії та екзкмпляра об'єкта
Копії. Всюди в 3D Studio MAX можна дублювати все, що визначає об´єкт. При копіюванні чого-небудь первинний об´єкт і копія є незалежними.
Екземпляри. Описують метод використання одного об´єкта в декількох місцях. В рамках 3D Studio MAX можна створювати екземпляри практично будь-якої речі. Одинарний об´єкт, модифікатор або контролер можна використати на сцені для багатьох цілей.
Для створення дублікатів можна вибрати декілька методів. Вибраний метод змінюється у відповідності з типом об´єкта, з яким виконується робота.
Існують такі методи створення копій:
Нажимаємо клавішу Shift при трансформації об´єкта. Взалежності від об´єкта або робиться копія, або з´являється діалог, в якому вибираємо, що необхідно зробити – копію, екземпляр чи інше.
Виконуємо Clone з меню Edit. Цей метод виконується для клонування об´єктів сцени без їх трансформації.
Використовуємо Copy and Paste ( скопіювати і вставити ) із Track View.
Використовуємо Drag and Drop ( перетягнути і опустити). В Material Editor ( редактор матеріалу ) можна перетягувати визначення матеріалу і карти з одного фрагмента в другий. Коли матеріал і карта опускається у фрагмент, карта копіюється. Можна також вибрати між копіюванням і створенням екземпляра карти.
3. Контрольні запитання
Для чого призначена тривимірна графіка?
Алгоритм створення тривимірної сцени?
Області використання тривимірної графіки?
Основні елементи інтерфейсу редактора?
4. Лабораторне завдання
Ознайомитись з основними елементами інтерфейсу 3ds max 4, роботи з вікнами та застосування довідкової системи.
Отримати індивідуальне завдання.
Виконати завдання.
5. Зміст звіту
Мета роботи.
Основні теоретичні відомості.
Результат виконання індивідуального завдання.
Висновок.
6. Список літератури
Маров М. Эффективная работа: 3dsmax 4. – СПб.: Питер, 2002. – 864 с.
Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть
або зареєструйтесь.
Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!
Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!