Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
ЗІ
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Методичні вказівки до лабораторної роботи
Предмет:
Інформаційні технології

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР Основні прийоми побудови об’єктів Методичні вказівки до лабораторної роботи № 4 з курсу: “Системи автоматизації конструкторського проектування” для студентів спеціальності 7.080402 “Інформаційні технології проектування”” 1. Мета роботи Навчитись створювати та модифікувати об’єкти, засвоїти основи моделювання засобами 3DS MAX 4. 2. Теоретичні відомості Основи створення об'єктів Хоча об'єкти в 3D Studio MAX можуть показатися дуже складними, їхнє створення є швидким і легким процесом. Кожен створюваний об'єкт за своїм характером є параметричним, тобто його форма визначається серією параметрів. У процес створення об'єкта звичайно, входять наступні кроки: Вибір опорної площини для об'єкта (найчастіше це означає просто активізацію конкретного видового вікна) Вибір точки на площині, що буде початковою точкою об'єкта Перетаскування миші для визначення решти параметрів об'єкта. Контролери Без'є Інтерполяція Без’є між двома ключами заснована на ключі і значенні тангенса ключа. Значення тангенсів можна настроїти, клацаючи правою кнопкою миші на ключі, знаходячись у Track View у режимах Edit Key чи Function Curve. Така дія відобразить діалог Key Info, де можна змінювати значення. Для контролерів, зв'язаних із трансформацією на об'єктному рівні, значення тангенсів можна настроїти в сувої Key Info на панелі команд Motion. 3DS МАХ забезпечує п'ять попередньо визначених тангенціальних типів і один користувальницький тангенціальний тип. Тангенціальний тип виконується з використанням підміню Key Tangent у діалозі Key Info. 3. Контрольні запитання Для чого призначена тривимірна графіка? Алгоритм створення тривимірної сцени? Області використання тривимірної графіки? Основні елементи інтерфейсу редактора? 4. Лабораторне завдання Ознайомитись з основними елементами інтерфейсу 3ds max 4, роботи з вікнами та застосування довідкової системи. Отримати індивідуальне завдання. Виконати завдання. 5. Зміст звіту Мета роботи. Основні теоретичні відомості. Результат виконання індивідуального завдання. Висновок. 6. Список літератури Маров М. Эффективная работа: 3dsmax 4. – СПб.: Питер, 2002. – 864 с.
Антиботан аватар за замовчуванням

20.07.2020 12:07-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!