Афінні перетворння та анімація засобами мови Turbo Pascal 7.0

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2009
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Моделювання

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА” Кафедра САПР ЗВІТ до лабораторної роботи №2 на тему: “ Афінні перетворння та анімація засобами мови Turbo Pascal 7.0” з курсу: « Геометричне моделювання у конструюванні інженерних обєктів та систем »   Індивідуальне завдання  Виконання завдання uses Graph,Crt; const MaxShar = 1; type shar = object x,y:integer; x2,y2:integer; r:word; color:byte; dx,dy:shortint; constructor initShar(x0,y0:integer; r0:word; color0:byte; dx0,dy0:shortint;x20,y20:integer); procedure Move; procedure Show; procedure Hide; procedure CheckBorder; procedure revertXDirection; procedure revertYDirection; end; var bgColor,i:byte; x,y,dx,dy,ErrCode:integer; r:word; shars: array[1..MaxShar] of shar; sh:shar; Procedure shar.Move; begin x:=x+dx; y:=y+dy; end; procedure shar.Show; begin setColor(15); circle(x,y,r); line(x2,y2,x,y); end; procedure shar.Hide; begin setColor(0); circle(x,y,r); line(x2,y2,x,y); end; procedure shar.revertXDirection; begin dx:=-dx; x:=x+dx; end; procedure shar.revertYDirection; begin dy:=-dy; y:=y+dy; end; constructor shar.initShar(x0, y0 :integer; r0 :word; color0 :byte; dx0, dy0 :shortint;x20,y20:integer); begin x:=x0; y:=y0; x2:=x20; y2:=y20; r:=r0; color:=color0; dx:=dx0; dy:=dy0; end; procedure shar.CheckBorder; begin if (r+x>GetMaxX-1) or (x-r<=1) then revertXDirection; if (y+r>GetMaxY-1) or (y-r<=1) then revertYDirection; end; function initializeGraph:integer; var Driver : Integer; Regim : Integer; begin Driver:=Detect; InitGraph(Driver, Regim, 'c:\BP\BGI\'); initializeGraph:=GraphResult; end; begin ErrCode:=initializeGraph; if ErrCode <> grOk then WriteLn('ERROR!', GraphErrorMsg(ErrCode)) else begin bgColor:=0; for i:=1 to MaxShar do begin r:=20; shars[i].initShar(1+r+random(GetMaxX-2*r),1+r+random(GetMaxY-2*r),r,1,random(15)-7,random(12)-6,310,210); end; repeat for i:=1 to MaxShar do shars[i].Show; Delay(3000); for i:=1 to MaxShar do shars[i].Hide; for i:=1 to MaxShar do begin shars[i].Move; shars[i].CheckBorder; end; for i:=1 to MaxShar do until keyPressed; for i:=1 to 20 do begin shars[1].Show; readln; shars[1].Hide; shars[1].Move; shars[1].CheckBorder; keyPressed; end; CloseGraph; end end.  Висновки: на даній лабораторній роботі я ознайомився із методами афінних меретворень, а також реалізації анімації за допомогою мов програмування. Закріпив свої знання виконанням індивідуального завдання- реалізація анімації.
Антиботан аватар за замовчуванням

02.10.2020 20:10-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!