Двовимірні побудови з використанням OpenGL засобами BORLAND DELPHI

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
О
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра САПР

Інформація про роботу

Рік:
2008
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Моделювання

Частина тексту файла (без зображень, графіків і формул):

Міністерство освіти і науки України Національний університет “Львівська Політехніка” кафедра САПР Звіт до лабораторної роботи № 4 по темі: “Двовимірні побудови з використанням OpenGL засобами BORLAND DELPHI” з курсу “ Геометричне моделювання у конструюванні інженерних об’єктів і систем” Львів 2008    3. ЗАВДАННЯ  4. ТЕКСТ ПРОГРАМИ Unit Unit1; interface Uses Windows, Messages, Forms, Classes, Controls, ExtCtrls, ComCtrls, StdCtrls, Dialogs, sysutils, OpenGL; type TForm1 = class(TForm) procedure FormCreate(Sender: TObject); procedure FormDestroy(Sender: TObject); procedure FormPaint(Sender: TObject); procedure FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction); private hrc:HGLRC; end; var Form1: TForm1; implementation {$R *.DFM} procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject); begin wglMakeCurrent(Canvas.Handle,hrc); glViewPort (0, 0,ClientWidth,ClientHeight); glClearColor (0.95, 0.95, 0.95, 1.0); glClear (GL_COLOR_BUFFER_BIT); glColor3f (0, 0, 0); glBegin (GL_TRIANGLES); glVertex2f(-1,-1); glVertex2f(-1,1); glVertex2f(-0.1,0); glEnd; wglMakeCurrent(0,0); end; procedure SetDCPixelFormat (hdc : HDC); var pfd : TPixelFormatDescriptor; nPixelFormat : Integer; begin FillChar (pfd, SizeOf (pfd),0); nPixelFormat:= ChoosePixelFormat (hdc, @pfd); SetPixelFormat (hdc, nPixelFormat, @pfd); end; procedure TForm1.FormCreate(Sender: TObject); begin SetDCPixelFormat(Canvas.Handle); hrc:=wglCreateContext(Canvas.Handle); end; procedure TForm1.FormDestroy(Sender: TObject); Begin wglDeleteContext(hrc); End; procedure TForm1.FormPaint(Sender: TObject); begin wglMakeCurrent(Canvas.Handle,hrc); glViewPort (0, 0,ClientWidth,ClientHeight); glClearColor (1.0, 1.0, 0.9, 1.0); glClear (GL_COLOR_BUFFER_BIT); glColor3f (0, 0, 0); glBegin(GL_LINE_LOOP); glVertex2f(-1.0,0.0); glVertex2f(1.0,0.0); glEnd; glBegin(GL_LINE_LOOP); glVertex2f(0.0,-1.0); glVertex2f(0.0,1.0); glEnd; if (Form1.CheckBox1.Checked) or (Form1.CheckBox2.Checked) or (Form1.CheckBox3.Checked) or (Form1.CheckBox4.Checked) then begin if Form1.CheckBox1.Checked then begin A:=-1; glColor3f(0.65, 0, 0); krok:=(2-(-2))/20; t:=-2; x:=2*t-sqr(t); y:=A*t-sqr(t)*t; x:=x/zoom; y:=y/zoom; xprev:=x; yprev:=y; while t<=2.0 do begin t:=t+krok; x:=2*t-sqr(t); y:=A*t-sqr(t)*t; x:=x/zoom; y:=y/zoom; glBegin(GL_LINE_LOOP); glVertex(xprev,yprev); glVertex(x,y); glEnd; xprev:=x; yprev:=y; end; end; if Form1.CheckBox2.Checked then begin A:=0; glColor3f(0, 0.65, 0); krok:=(2-(-2))/20; t:=-2; x:=2*t-sqr(t); y:=A*t-sqr(t)*t; x:=x/zoom; y:=y/zoom; xprev:=x; yprev:=y; while t<=2.0 do begin t:=t+krok; x:=2*t-sqr(t); y:=A*t-sqr(t)*t; x:=x/zoom; y:=y/zoom; glBegin(GL_LINE_LOOP); glVertex(xprev,yprev); glVertex(x,y); glEnd; xprev:=x; yprev:=y; end; end; if Form1.CheckBox3.Checked then begin A:=1; glColor3f(0, 0, 0.65); krok:=(2-(-2))/20; t:=-2; x:=2*t-sqr(t); y:=A*t-sqr(t)*t; x:=x/zoom; y:=y/zoom; xprev:=x; yprev:=y; while t<=2.0 do begin t:=t+krok; x:=2*t-sqr(t); y:=A*t-sqr(t)*t; x:=x/zoom; y:=y/zoom; glBegin(GL_LINE_LOOP); glVertex(xprev,yprev); glVertex(x,y); glEnd; xprev:=x; yprev:=y; end; end; if Form1.CheckBox4.Checked then begin A:=3; glColor3f(0.25, 0.5, 0.75); krok:=(2-(-2))/20; t:=-2; x:=2*t-sqr(t); y:=A*t-sqr(t)*t; x:=x/zoom; y:=y/zoom; xprev:=x; yprev:=y; while t<=2.0 do begin t:=t+krok; x:=2*t-sqr(t); y:=A*t-sqr(t)*t; x:=x/zoom; y:=y/zoom; glBegin(GL_LINE_LOOP); glVertex(xprev,yprev); glVertex(x,y); glEnd; xprev:=x; yprev:=y; end; end; end; wglMakeCurrent(0,0); end; procedure TForm1.FormClose(Sender: TObject; var Action: TCloseAction); begin Action:=caFree; end; end. 
Антиботан аватар за замовчуванням

02.10.2020 20:10-

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Ділись своїми роботами та отримуй миттєві бонуси!

Маєш корисні навчальні матеріали, які припадають пилом на твоєму комп'ютері? Розрахункові, лабораторні, практичні чи контрольні роботи — завантажуй їх прямо зараз і одразу отримуй бали на свій рахунок! Заархівуй всі файли в один .zip (до 100 МБ) або завантажуй кожен файл окремо. Внесок у спільноту – це легкий спосіб допомогти іншим та отримати додаткові можливості на сайті. Твої старі роботи можуть приносити тобі нові нагороди!
Нічого не вибрано
0%

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

Подякувати Студентському архіву довільною сумою

Admin

26.02.2023 12:38

Дякуємо, що користуєтесь нашим архівом!