Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Квадрік-об'єкти. Камера

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Інститут комп’ютерних технологій, автоматики та метрології
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра захисту інформації

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Лабораторна робота
Предмет:
Програмування комп’ютерної графіки
Група:
УІ-32

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» ІКТА кафедра ЗІ З В І Т до лабораторної роботи №5 з курсу «Програмування комп’ютерної графіки» на тему: «Квадрік-об'єкти. Камера» Виконав: ст. гр. ЗІ-31 Прийняла: Львів – 2011 Мета роботи. Дослідження можливостей моделювання графічних об'єктів з використанням квадрик-об'єктів бібліотеки OPENGL; установка і використання камери; дослідження і порівняльний аналіз результатів, отриманих при переміщенні камери і при переміщенні об'єкту. Варіант 1 Текст програми using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Linq; using System.Text; using System.Windows.Forms; using Tao.OpenGl; using Tao.FreeGlut; using Tao.Platform.Windows; namespace GeometricTransformation { public partial class Form1 : Form { public Form1() { InitializeComponent(); // инициализация для работы с openGL AnT.InitializeContexts(); } // вспомогательные переменные - в них будут хранится обработанные значения, // полученные при перетаскивании ползунков пользователем double a = 0, b = 0, c = -5, d = 0, zoom = 1; // выбранные оси int os_x = 1, os_y = 0, os_z = 0; // режим сеточной визуализации bool Wire = false; private void Form1_Load(object sender, EventArgs e) { // инициализация бибилиотеки glut Glut.glutInit(); // инициализация режима экрана Glut.glutInitDisplayMode(Glut.GLUT_RGB | Glut.GLUT_DOUBLE); // установка цвета очистки экрана (RGBA) Gl.glClearColor(255, 255, 255, 1); // установка порта вывода Gl.glViewport(0, 0, AnT.Width, AnT.Height); // активация проекционной матрицы Gl.glMatrixMode(Gl.GL_PROJECTION); // очистка матрицы Gl.glLoadIdentity(); // установка перспективы Glu.gluPerspective(45, (float)AnT.Width / (float)AnT.Height, 0.1, 200); Gl.glMatrixMode(Gl.GL_MODELVIEW); Gl.glLoadIdentity(); // начальная настройка параметров openGL (тест глубины, освещение и первый источник света) Gl.glEnable(Gl.GL_DEPTH_TEST); Gl.glEnable(Gl.GL_LIGHTING); Gl.glEnable(Gl.GL_LIGHT0); // установка первых элементов в списках combobox comboBox1.SelectedIndex = 0; comboBox2.SelectedIndex = 0; // активация таймера, вызывающего функцию для визуализации RenderTime.Start(); } // обрабатываем отклик таймера private void RenderTimer_Tick(object sender, EventArgs e) { // вызываем функцию отрисовки сцены Draw(); } // событие изменения значения private void trackBar1_Scroll(object sender, EventArgs e) { // переводим значение, установившееся в элементе trackBar в необходимый нам формат a = (double)trackBar1.Value / 1000.0; // подписываем это значение в label элементе под данным ползунком label4.Text = a.ToString(); } // событие изменения значения private void trackBar2_Scroll(object sender, EventArgs e) { // переводим значение, установившееся в элементе trackBar в необходимый нам формат b = (double)trackBar2.Value / 1000.0; // подписываем это значение в label элементе под данным ползунком label5.Text = b.ToString(); } // событие изменения значения private void trackBar3_Scroll(object sender, EventArgs e) { // переводим значение, установившееся в элементе trackBar в необходимый нам формат c = (double)trackBar3.Value / 1000.0; // подписываем это значение в label элементе под данным ползунком ...
Антиботан аватар за замовчуванням

01.01.1970 03:01

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини