Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Приклад об'єктно-орієнтованої розробки

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Інші
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Самостійна робота
Предмет:
Технологія програмування та створення програмних продуктів

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України КІСТ КНЕУ ім. В. Гетьмана Самостійна робота № 2 з предмету: "Технологія програмування та створення програмних продуктів ” на тему: "Приклад об'єктно-орієнтованої розробки" за ІІ семестр 2010-2011 н.р. Київ - 2010 1.1. Етап ПОЧАТОК Віконний інтерфейс користувача(WUІ) - середовище, кероване подіями. Дії в середовищі ініціюються функціями зворотного виклику, що викликаються у відповідь на подію - користувальницьке введення. Ядром WUІ є цикл обробки подій, що організується менеджером уведення. WUІ повинний забезпечувати наступні типи вікон, що неперекриваються: просте вікно, у яке може бути виведений текст; вікно меню, у якому користувач може задати варіант дій - вибір чи підменю функції зворотного виклику. Ідентифікація акторів Акторами для WUІ є: користувач прикладної програми, що використовує WUІ; адміністратор системи, керуючий роботою WUІ. Зовнішнє оточення WUІ має вид:  Ідентифікація елементів Use Case У WUІ можуть бути виділені два елементи Use Case: керування вікнами; використання вікон. Діаграма Use Case для середовища WUІ має вид:  Опис елементів Use Case Опис елемента Use Case Керування вікнами. Дії починаються адміністратором системи. Адміністратор може створити, чи видалити модифікувати вікно. Опис елемента Use Case Використання вікон. Дії починаються користувачем прикладної програми. Забезпечується можливість роботи з меню і простими вікнами. 1.2. Етап РОЗВИТОК На цьому етапі створюються сценарії для елементів Use Case, розробляються діаграми послідовності (формализующие текстові представлення сценаріїв), проектуються діаграми класів і планується зміст наступного етапу розробки. Сценарії для елемента Use Case Керування вікнами В елементі Use Case Керування вікнами задані три потоки подій - три сценарії. 1. Сценарій Створення вікна. Установлюються координати вікна на екрані, стиль рамки вікна. Образ вікна зберігається в пам'яті. Вікно виводиться на екран. Якщо створюється вікно меню, що містить звертання до функції зворотного виклику, то відбувається установка цієї функції. Наприкінці менеджер вікон додає вікно в список керованих вікон WUІ. 2. Сценарій Зміна стилю рамки. Указується символ, за допомогою якого буде зображуватися рамка. Образ вікна зберігається в пам'яті. Вікно перемальовується на екрані. 3. Сценарій Знищення вікна. Менеджер вікон одержує указівку видалити вікно. Менеджер вікон знімає вікно з реєстрації (у масиві керованих вікон WUІ). Вікно знімає відображення з екрана. Розвиток опису елемента Use Case Використання вікон Дії починаються з уведення користувачем символу. Символ сприймається менеджером уведення. У залежності від значення введеного символу виконується один з наступних варіантів: при значенні ENTER - варіант ЗАКІНЧЕННЯ ВВЕДЕННЯ; при перемикаючому значенні - варіант ПЕРЕКЛЮЧЕННЯ; при звичайному значенні - символ виводиться в активне вікно. Варіант ЗАКІНЧЕННЯ ВВЕДЕННЯ: при активному вікні меню вибирається пункт меню. У відповідь або виконується функція зворотного виклику (закріплена за цим пунктом меню), або викликається підменю (відповідне даному пункту меню); при активному простому вікні виконується перехід на новий рядок вікна. Варіант ПЕРЕКЛЮЧЕННЯ. При введенні перемикаючого символу: ESC - активним стає вікно меню; TAB - активним стає наступне просте вікно; Ctrl-E - усі вікна закриваються і сеанс роботи закінчується. Далі з опису елемента Use Case Використання вікон виділяються два сценарії: Використання простого вікна і Використання вікна меню. На наступному кроці сценарії елементів Use Case перетворяться в діаграми послідовності - за рахунок цього досягається формалізація описів, необхідна для побудови діаграм класів. Для побудови діаграм послідовності проводиться граматичний розбір кожного сценарію елемента Use Case: значущі іменники перетворюються в об'єкти, а значущі дієслова - у повідомлення, що пересилаються між об'єктами. Діаграми послідовності Діаграма послідовності Використання вікна меню:  Створення класів Проводиться вон...
Антиботан аватар за замовчуванням

03.03.2013 12:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини