Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

архітектуру прототипних варіантів CISC – ком’ютера

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
КН
Кафедра:
Кафедра ЕОМ

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Курсова робота
Предмет:
Архітектура комп’ютерів та комп’ютерних систем

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”  Кафедра ЕОМ КУРСОВА РОБОТА НА ТЕМУ ПРОЕКТУВАННЯ КОМП'ЮТЕРА Курс – “Архітектура комп’ютерів” Зміст Анотація………………………………………………………………………………..……..…….3 Завдання до курсової роботи…..……………………………………………………..……….….4 Теоретичні відомості……...…..….………..…………………………………………..……….….5 Архітектурні приниципи……………………………………………………………………5 Системи команд………………………………………………………………………….….6 Способи адресації………………………………….………………………………………..7 Аналітичний розділ……………………………………………………………………………..…9 Основні результати роботи……..………………………………………………………….……12 Висновки……..…………………………………………………………………………………....22 Література……..……………………………………………………………………………..……23 Додатки……..…………………………………………………………………………………...…24 Анотація Мета курсового проектування полягає в опануванні студентом знань про принципи дії та архітектуру прототипних варіантів CISC – ком’ютера. Крім того курсовий проект допоможе зрозуміти інструкції простої асемблерної мови та як транслювати програми в машинну мову. Проект складається з трьох частин. В першій частині розробляється програма, яка перетворює вхідну асемблерну програму у відповідний код на мові машинних інструкцій. В другій частини розробляється поведінковий стимулятор результуючого машинного коду. В третій частині розробляється невеличка програма на асемблер ній мові. Завдання до курсової роботи 1. Реалізація додаткових команд. Необхідно реалізувати 8 додаткових команд. Серед них 3 арифметичні, 3 логічні та 2 команди керування згідно варіанту. Команди не мають повторюватися. INC збільшити на 1; XIDIV regA regB destReg - Знакове ділення і обмін операндів місцями destReg=regA/regB; XSUB regA regB destReg - Відняти і обміняти операнди місцями destReg=regA-regB regA<=>regB; XOR regA regB destReg - Додавання по модулю 2: destReg=regA # regB; SHL regA regB destReg – Логічний зсув вліво: destReg=regA << regB; CMPLE regA regB destReg - Порівняти regA regB destReg= regA < =regB; JMB regA regB offSet - Беззнакове менше if (regA<regB) PC=PC+1+offSet; JMNE regA regB offSet - Не рівно if (regA!= regB) PC=PC+1+offSet. 2. Реалізувати додатковий спосіб адресації. Передбачити, що 3 інструкції підтримують інший вид адресації згідно варіанту. Базово-індексна (розробити IR та BR – базовий регістр). 3. Регістри стану: CF –регістр переносу. CMP regA regB – Порівняти regA regB і встановити прапорці CF SF ZF  regA< regB 1 1 0  regA= regB 0 0 1  regA> regB 0 0 0   STC regA regB – Встановити CF=1 RCR regA regB destReg - Зсунути циклічно вправо через CF destReg=regA << regB. Теоретичні відомості Архітектурні принципи В ході виконання даного курсового проекту студент має ознайомитись та опанувати архітектуру CISC – комп’ютера. Приведемо основні принципи даної архітектури, які запропонував Джон фон Нейман: 1. Інформація кодується в двійковому представленні. 2. Інформація в комп’ютері ділиться на команди і дані. 3. Різнотипні за змістом слова розрізняються за способом застосування, а не по способу кодування. 4. Слова інформації розміщаються в комірках пам’яті та ідентифікуються номерами комірок – адресами слів. 5. Пам’ять є лінійною. 6. Пам’ять має довільну адресацію. 7. Команди і дані зберігаються в одній пам’яті. 8. Алгоритми представляються у вигляді послідовності керуючих слів, як називаються командами. Команда визначається найменуванням операції та слів інформації, які в ній приймають участь. Алгоритм записаний у вигляді послідовності команд, називається програмою. 9. Весь набір виконуваних комп’ютером команд називається системою команд комп’ютера. 10. Виконання обчислень, які визначені алгоритмом, являють собою послідовне виконання команд в порядку визначеному програмою. Для виконання задачі на комп’ютері необхідно: − забезпечити вибірку команди програми із його пам’яті в заданій послідовності, організувати звернення до неї за відповідними адресами; − забезпечити розпізнавання типів виконуваних операцій; − організувати звернення до...
Антиботан аватар за замовчуванням

14.04.2013 01:04

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини