Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Кафедра автоматизованих систем управління

Інформація про роботу

Рік:
2024
Тип роботи:
Збірник лабораторних робіт
Предмет:
Інформаційні технології

Частина тексту файла

Міністерство освіти та науки України Національний університет “Львівська політехніка” Інститут комп’ютерних наук та інформаційних технологій Кафедра автоматизованих систем управління  ОПЕРАЦІЙНІ СИСТЕМИ ЗБІРНИК ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ Львів - 2018 Лабораторна робота №1 Тема ( Загальне розуміння операційної системи. Мета ( На прикладі роботи з OpenGL зрозуміти суть операційної системи. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ Операційна система – це програмне забезпечення, яке встановлюється на електронне обладнання для забезпечення його функціонування. Наприклад, комп’ютер – це універсальний інструмент для обробки інформації. Тому і операційна система повинна реалізовувати універсальні функції – збереження файлів, запуск програм, розділення ресурсів комп’ютера між працюючими програмами. В ресурси, якими керує операційна система, входять: час процесора, оперативна пам’ять, дискова пам’ять, пристрої вводу даних, пристрої виводу даних. Розподіл вказаних ресурсів відбувається за допомогою системних функцій, які ви вивчали в курсі «системне програмування». Кожна програма має право взяти частинку ресурсів операційної системи (наприклад, виділити пам’ять) та використовувати їх на свій розсуд. Програму вибирає користувач в залежності від своїх потреб. Операційна система може працювати як підсистема загальної системи. Наприклад, Windows починала свій розвиток як звичайна програма в середовищі DOS. В сучасних системах Windows можна запускати VM-Ware – віртуальну машину з будь-якою віртуальною операційною системою, в якій можна запускати цілком реальні задачі. Сучасні смартфони також мають операційні системи, які дозволяють перетворювати їх на інші віртуальні пристрої. Ці віртуальні пристрої дозволяють: дивитись фільми по Інтернет, слухати музику, перетворювати звук на текст та навпаки, фотографувати з додаванням віртуальної реальності, знімати та розпізнавати відео, модифікувати та збагачувати звук, здійснювати відео зв’язок, визначати місцеположення, заміняти банківську картку, заміняти медичні прилади, бути проміжними серверами, заміняти дистанційний пульт, здійснювати віддалені платежі, тощо. Прості пристрої мають спеціалізовані операційні системи. Наприклад, побутова пральна машина повинна одночасно керувати мотором, вимірювати температуру, контролювати з десяток давачів, а також тримати зв’язок з кнопками та екраном на панелі управління. Програма, яку записують в постійну пам’ять контролера такої пральної машини можна вважати спеціалізованою операційною системою реального часу. Таким чином, можна зробити висновок, що операційна система завжди розширює можливості пристрою, на якому вона працює і завжди дає користувачу додаткові зручності в роботі. Розглянемо універсальну підсистему трьохмірної графіки OpenGL, яка є стандартною компонентою для всіх платформ і на основі якої можна будувати віртуальні об’єкти реального світу. Бібліотека функцій “Open Graphic Library” вперше була розроблена фірмою “Silicon Graphics” і увійшла у WINDOWS з 1990-х років. Ця бібліотека використовує прямі звернення до відео-драйверу за допомогою механізму DСI (Display Control Interface - DCIMAN32.DLL) і працює досить швидко. Для того, щоб використовувати бібліотеку функцій OpenGL необхідно створити вікно (наприклад, за допомогою функції “CreateWindowExA”). Після цього необхідно визначити графічний контекст вікна (наприклад, за допомогою функції “GetDC”) і передати його у функцію “ChoosePixelFormat”, яка дозволяє підібрати найкращій режим відображення відео-карти (ці параметри передаються в другому параметрі цієї функції як адреса структури PIXELFORMATDESCRIPTOR). В результаті виконання цієї функції регістр EAX буде містити індекс відео режиму, який найбільше підходить користувачеві, а структура PIXELFORMATDESCRIPTOR поповниться новими даними. Отриманий індекс та нову структуру PIXELFORMATDESCRIPTOR треба передати у функцію SetPixelFormat, яка буде використовувати вказаний режим відео-карти при спілкуванні з драйвером. Після вказаних дій відео-драйвер буде коректно нала...
Антиботан аватар за замовчуванням

29.10.2018 22:10

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини