Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Основні компоненти графічного інтерфейса

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Комп’ютерні науки
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2010
Тип роботи:
Методичні вказівки до лабораторної роботи
Предмет:
Об’єктно-орієнтоване програмування

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ ТА НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”  Основні компоненти графічного інтерфейса Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи №7 з курсу “Об’єктно-орієнтоване програмування” для студентів базового напрямку 6.0804 “Комп’ютерні науки” ЗАТВЕРДЖЕНО на засіданні кафедри “Системи автоматизованого проектування” Протокол № 1 від 30.08.2010 ЛЬВІВ 2010 Мова програмування Java. Методичні вказівки до виконання лабораторної роботи №7 “Принципи побудови графічного інтерфейса” з курсу: “Об’єктно-орієнтоване програмування” для студентів базового напрямку 6.0804 “Комп’ютерні науки”. Укладачі: Каркульовський В.І., доцент, к.т.н. Керницький А.Б., ст.викл., др.інж. Відповідальний за випуск: Рецензенти: 1. МЕТА РОБОТИ Одержати навики побудови алгоритмів лінійних обчислювальних процесів, навчитися складати алгоритми та програмувати процеси з розгалуженням, циклами, ітераційними циклами за допомогою мови Java. Одержати навички роботи із масивами. 2.ОСНОВНІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ 2.1. ОПЕРАТОРИ МОВИ JAVA Графічна бібліотека AWT пропонує більше двадцати готових компонентів. Вони показані на рис. 8.2. Найбільш часто використовуються підкласи класу Component: класи Button, Canvas, Checkbox, Choice, Container, Label, List, Scrollbar, TextArea, TextField, Panel, ScrollPane, Window, Dialog, FileDialog, Frame. Ще одна група компонентів — це компоненти меню — класи Menuitem, MenuBar, Menu, PopupMenu, CheckboxMenuItem. Ми розглянемо їх в уроці 13. Забігаючи наперед, для кожного компонента перечислимо події, які в ньому відбуваються. Обробку подій ми розберемо в уроці 12. Почнемо вивчати ці компоненти від простих компонентів до складних і від найбільш часто використовуваних до використовуваних рідше. Але спочатку подивимося на те спільне, що єсть у всіх цих компонентах, а саме клас Сomponent. 10.1. Класс Component Клас Сomponent — центр бібліотеки AWT — дуже великий і володіє багатьма можливостями. В ньому пять статичних констант, визначаючих розміщення компонента всередині простору, виділеного для компонента у вміщаючому його контейнері: BOTTOM_ALIGNMENT, CENTER_ALIGNMENT, LEFT_ALIGNMENT, RIGHT_ALIGNMENT, TOP_ALIGNMENT, і близько сотні методів. Більшість методів— це методи доступу getxxx(), isxxx(), setxxx(). Вивчати їх немає рації, треба просто подивитися, як вони використовуються в підкласах. Конструктор класу недоступний — він захищений (protected), тому, що клас Сomponent абстрактний, він не може використовуватися сам по собі, використовуються лише його підкласи. Компонент завжди займає прямокутну область зі сторонами, паралельними сторонам екрана і в кожний момент часу має певні розміри, вимірювані в пікселях, які можна узнати методом getSize(), повертаючим обєкт класу Dimension, або цілочисельними методами getHeight() і getWidth(), повертаючими висоту і ширину прямокутника. Новий розмір компонента можна установити із програми методами setSize(Dimension d) або setSize(int width, int height), якщо це дозволяє менеджер розміщення контейнера, що містить компонент. У компонента єсть оптимальний розмір, при якому він виглядає найбільш пропорціонально. Його можна одержати методом getPreferredSize() у вигляді обєкта Dimension. Компонент має мінимальний і максимальний розміри. Їх повертають методи getMinimumSize() і getMaximumSize() у вигляді обєкта Dimension. В компоненті єсть система координат. Її початок - точка з координатами (0, 0) - знаходиться в лівому верхньому куті компонента, вісь Ох іде вправо, вісь Оу - вниз, координатні точки розташовані між пікселями. В компоненті зберігаються координати його лівого верхнього кута в системі координат вміщаючого його контейнера. Їх можна узнати методами getLocation(), а зменити — методами setLocation(), перемістивши компонент в контейнері, якщо це дозволить менеджер розміщення компонентів. Можна вияснити зразу і положення, і розмір прямокутної області компонента методом getBounds(), повертаючим обєкт класу Rectangle, і зміни...
Антиботан аватар за замовчуванням

25.05.2016 15:05

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини