Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

РОЗРОБЛЕННЯ КЛАСУ C# ТА ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний університет Львівська політехніка
Інститут:
Не вказано
Факультет:
СІ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2016
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Операційні системи

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА» / РОЗРОБЛЕННЯ КЛАСУ C# ТА ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ ОПЕРАЦІЙ Звіт до лабораторної роботи №2 з дисципліни: "ОПЕРАЦІЙНІ СИСТЕМИ" Варіант №22 Мета роботи:вивчити основні аспекти розробки класів та навчитись перевантажувати операції в С#. Завдання № п/п Завдання А. Розробити клас згідно зазначеного опису: Всі поля класу мають бути приватними. Зовнішній доступ до полів класу реалізувати через властивості. Поля, що є результатом обчислень над іншими полями класу, мають мати завжди найсвіжішу інформацію (реалізувати це у функціях властивостей). Передбачити для об’єктів поля readonly (це можуть бути поля для дати народження, серійного номера тощо). Передбачити статичні поля (лічильник об’єктів та інша статистична інформація) та статичні методи (наприклад, для виведення інформації про клас). Передбачити та перевантажити декілька конструкторів. Обов’язково має бути конструктор «за замовчуванням», тобто такий, який не приймає жодних параметрів та моделює об’єкт за замовчуванням. Інформацію про стан об’єкта та внесення в нього змін протоколювати в окремому файлі з назвою “<ім’я об’єкта>.txt” (див. приклад в конспекті лекцій), тобто для кожного об’єкта свій файл протоколу. Відкриття файла здійснюється при створенні об’єкта, тобто в конструкторі, а закриття файла журналу в методі Dispose() (реалізація інтерфейсу IDisposable). Б. Для об’єктів розробленого класу перевантажити зазначені в завданні операції. В. Продемонструвати роботу з об’єктами розробленого класу.  22 Клас Яблуко: сорт, колір, середня вага, коеф. сочності, середній термін достигання (в днях), кількість зерняток, термін зберігання у сирому виді (в днях). Обчислювальні поля: термін зберігання у консервованому вигляді = термін зберігання у сирому вигляді / коеф. сочності; середня кількість яблук на дереві = 300 / кількість зерняток. Обмеження: назва сорту не довше 12 символів; кількість зерняток не менше 3 і не більше 10; середня вага не більше 1 кг. Перевантажені операції: 1. {<об’єкт яблуко>+<об’єкт яблуко>} – повертає новий об’єкт яблуко, назва сорту якого складається з перший трьох букв схрещених об’єктів, колір приймається правого об’єкта, решта параметрів беруться за найкращими значеннями з обох об’єктів. 2. {<об’єкт яблуко>+<число int>} – повертаємо дифікований об’єкт яблуко, в якого збільшена кількість зерняток на вказане число. 3. {<об’єкт яблуко>!=<об’єкт яблуко>} – повертаєtrue, якщо середні вага об’єктів не співпадають.   Код програми usingSystem; usingSystem.Collections.Generic; usingSystem.Linq; usingSystem.Text; usingSystem.Threading.Tasks; namespace lab2 { classApple { privatestringsort;//сорт privatestringcolor;//колір privatedoubleweight;//середня вага privatedoublesochnіst;//коеф. сочності privateintripen;//середній термін достигання(дні) privateintkernel;//кількість зернят privateintdataX;//термін придатності(дні) privatedoubledet;//термін зберігання у консервованому вигляді privateintth;//середня кількість яблук на дереві publicApple() { } publicApple(stringsort = "", stringcolor = "", doubleweight = 0, doublesochnіst = 0, intripen = 0, intkernel = 0, intdataX = 0, doubledet = 0, intth = 0) { this.sort = sort; this.color = color; Weight = weight; this.sochnіst = sochnіst; this.ripen = ripen; Kernel = kernel; this.dataX = dataX; this.det = dataX / sochnіst; this.th = 300 / dataX; } publicintKernel { get { returnkernel; } set { if (value>= 3 &&value<= 12) kernel = value; else { Console.WriteLine("Недопустиме число зернят!"); System.Environment.Exit(1); } } } /* publicstringSort { get { returnsort; } set { if (value>=3 &&value<=12 ) sort = value; else { Console.WriteLine("Назва сорту перевищена!"); System.Environment.Exit(1); } } }*/ publicdoubleWeight { get { returnweight;...
Антиботан аватар за замовчуванням

10.03.2017 17:03

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини